sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Taas täällä!

Siitä on pitkä aika, kun viimeksi olen blogia päivittänyt. Myös tunnelmat olivat tuolloin aika erilaiset kuin nyt. Paljon on ehtinyt melkein vuodessa tapahtua.

Aloitetaan kuitenkin olennaisimmasta asiasta eli blogin aktivoimisesta. Pitkään se kesti ja paljon se otti, mutta nyt on taas sellainen tunne että minulla voisi olla jotain annettavaa tälle blogille. Kantapään kautta saatu ja otettu oppi on vihdoin mennyt perille yläkertaan saakka. Pitkät piuhat, painovoima ja paksut luut ovat huono yhdistelmä.


Pieni ajattelutovi muuttaa jatkossa blogin sisältöäkin jonkin verran. Ulkonäön se jo muuttikin, tosin siihen saattaa tulla vielä muutoksia, kunhan tuumailen ja kokeilen mikä toimii. Sisältö kokee siis myös muutoksia, mutta ne huomaatte (toivottavasti) matkan varrella. Ajatuksena on vähemmän löpinää ja enemmän asiaa! Mukaan olisi myös tarkoitus tuoda vähän kuvitusta, kuten yllä näkyy.

Mutta mitä sitten on vuoden aikana tapahtunut? Jos puhutaan juoksusta, niin ei paljon mitään. Juoksulenkit on laskettavissa lähestulkoon yhden käden sormilla ja niihin käytettyihin tunteihin voi ainakin pikkurillit jättää pois laskuista. Sen sijaan olen pyöräillyt, käynyt kuntosalilla, pelannut jalkapalloa, pelannut sählyä, patikoinut ja pelannut norsupalloa... muutamia lajeja mainitakseni. Lajien kirjon laajentuessa olen myös tutustunut uusiin ihmisiin ja tajunnut kuinka yksinäistä puurtamista juoksu lopulta onkaan. Olen myös nauttinut elämästä ja samalla löytänyt innon treenaamiseen uudelleen. Tragikoomisinta on kuitenkin se, että olen onnistunut lyömään itseni historiankirjoihin hankkimalla todennäköisesti ensimmäisenä (ja ehkä jopa kaikkien aikojen ainoana) vakavamman sortin silmävamman tuollaisen halkaisijaltaan reilun 70 senttisen jumppapallon osumasta. Eli lajien kirjon laajentaminen kannatti - olen saanut kokea jotain ainutlaatuista. No pain, no gain - vai miten se hokema menikään?

Urheilun lisäksi olen käynyt jalkaterapeutilla hankkimassa tukipohjalliset ja lisäksi fysioterapiassa. Näidenkin osalta kokemusten jakoa on luvassa, kunhan saan päivitykset kunnolla rullaamaan. 

Paljon on siis tapahtunut ja siitä on helppo ammentaa materiaalia tuleviin päivityksiin. Nyt olen taas pakotettu liikkumaan, kun sählypelit kutsuu. Palataan astialle! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti